Przeprowadzenie Audytu Marketingowego zalecamy wszystkim, którzy pragn膮 uzyska膰 rzeteln膮 informacj臋 dotycz膮c膮 dzia艂alno艣聹ci marketingowej swojej firmy.
Celem oceny s膮 poddane: misja, cele i strategie marketingowe istniej膮ce systemy marketingowe efektywno聹膰 dzia艂a艅 marketingowych trudno聹ci i szanse rozwojowe pod k膮tem wykonywanych dzia艂a艅
Stanowi on podstawowe narz臋dzie oceny planów i strategii marketingowych wdra偶anych w firmie. Wierzymy, i偶 informacje zdobyte dzi臋ki audytowi marketingowemu, przyczyniaj膮 si臋 do ulepszania zarz膮dzania marketingowego.
Nasze raporty zawieraj膮 rzetelne i profesjonalne wnioski i rekomendacje dotycz膮ce po偶膮danych usprawnie艅. Dla naszych klientów, przygotowali聹my dodatkowo oferty przeprowadzania analiz marketingowych. Wyró偶niamy obszary
Analiza makrootoczenia,
- Analiza PEST,
- Scenariusze Analiza mikrootoczenia,
- Metoda 5 si艂 Portera,
- Analiza grup strategicznych , Analiza czynnikowa, Analiza wn臋trza organizacji,
- Bilans strategiczny,
- Kluczowe czynniki sukcesu,
- Analiza portfelowa,
- Macierz McKinsey'a, Analiza zewn臋trza organizacji,
- Analiza Stakeholders,
- Luka strategiczna, Pozycjonowanie strategiczne: Okre聹lanie misji i wizji , Formu艂owanie strategii.
|